Thursday, February 28, 2008

Singles' Night Out!



5 Girls.
4 da sake of FRIENDSHIP.
3 Races.

2 be TOGETHER.
1 Power, GIRL POWER!


Here's the story,
- After class at 6, we went to Village Park for dinner.
- Go over to Pam's house to mandi and stuff.
- Went to Somo to meet Sum Yang Hor.
(LOL...that's how u pronuce it! think deeper and u'll get a nice one)
- Had Tequila Sunrise. Played Truth or Dare.
[ Azian- star jump!, Jade- yum seng!, Pam- waiter's cap, Marcia- dance with Alex, Mich- lap dance with Eugene, Sam Yang Hoe-marry me? ]
/////LOL/////
At first there we only the 5 of us, came Sam Yang Hor, and Alexendria then Shamyl and Alex. Justin and Eugene were there for our dares! lol...

The Girls with Sam Yang Hor

mich and i

azian and i


pam and i

marcia and i

teck seng and i

shawn and i
ok, after Somo, we went to Raw.
hmm.. was ok la..
and here's Marcia's favourite!
DANCE! DANCE! babeh~
Teck Seng, Hanif and Shawn went there too.
yea..they dance...dance...and dance...
Sam Yang Hor is a great dancer!!!
Marcia is one too!
so is Azian, Pam and MIch!!
They dance and dance..urmm..me? i jz dance a tiny lil'bit...then my CAMERA's out!
*CHEEEESSSSSEEEEEE*

after that, went yum cha...and balik la.
slept at around 5...hugging Sophea's teddy! thank you Sophea!

With love,
Jade.

7 comments:

Felicia said...

oooo... never seen that side of you yet. :D

Shiaa said...

NICE PIC JADE!!!!!!!!!!!
hahahaha
omg SUM YOUNG HOr!!
FUhh!!

sassydarling said...

SUM YOUNG HOr!!!! oh man.. I still laugh! & laughing again! hahahha.. PICTURES.. AWESOME! kiss.kiss..

sassydarling said...

when i look again at all pics... the pic u and pam.. does remind me to Alicia Keys! yeah man.. to others.. dun jealous!

Jade said...

> felicia
lol... Metamorphosis for a night!

> shiaa + sassydarling
LOL...SUM YANG HOR! lol...chun wei her name! yea..lots of photos!

Jazzy*Pam said...

Hello!! :D

LOVE the pics!!!
We should do this again. ;)

Jade said...

XD when we are free la..hmm..when is that gonna be? aduh~

cheh! kekek ;p

 
;