Friday, February 29, 2008 4 comments

Guess who's in ADOI?

Yeah babeh! WE!
CREACTIVE!!! [+]
Check it out in your February 2008 issue, pg 40. [+]

Thanks, ADOI! [+]

With love,
Jade
Thursday, February 28, 2008 7 comments

Singles' Night Out!



5 Girls.
4 da sake of FRIENDSHIP.
3 Races.

2 be TOGETHER.
1 Power, GIRL POWER!


Here's the story,
- After class at 6, we went to Village Park for dinner.
- Go over to Pam's house to mandi and stuff.
- Went to Somo to meet Sum Yang Hor.
(LOL...that's how u pronuce it! think deeper and u'll get a nice one)
- Had Tequila Sunrise. Played Truth or Dare.
[ Azian- star jump!, Jade- yum seng!, Pam- waiter's cap, Marcia- dance with Alex, Mich- lap dance with Eugene, Sam Yang Hoe-marry me? ]
/////LOL/////
At first there we only the 5 of us, came Sam Yang Hor, and Alexendria then Shamyl and Alex. Justin and Eugene were there for our dares! lol...

The Girls with Sam Yang Hor

mich and i

azian and i


pam and i

marcia and i

teck seng and i

shawn and i
ok, after Somo, we went to Raw.
hmm.. was ok la..
and here's Marcia's favourite!
DANCE! DANCE! babeh~
Teck Seng, Hanif and Shawn went there too.
yea..they dance...dance...and dance...
Sam Yang Hor is a great dancer!!!
Marcia is one too!
so is Azian, Pam and MIch!!
They dance and dance..urmm..me? i jz dance a tiny lil'bit...then my CAMERA's out!
*CHEEEESSSSSEEEEEE*

after that, went yum cha...and balik la.
slept at around 5...hugging Sophea's teddy! thank you Sophea!

With love,
Jade.
Sunday, February 24, 2008 0 comments

IACT's Open Day + Bali Ad-Work Exhibition!

23 February 2008
The IACT OPEN DAY! [+]


Poster by CS.

Compilation of Ad Scenes & Photos by Jade.

We are CREACTIVE! Presentation by Fei [Apple iPhone]

CREACTIVE's Corporate profile.

The Exhibition. Winnie presenting [Sony PSP].

People at the Exhibition.

...and here's us, CREACTIVE!!!




*yeah man! ALL THE HARD WORK PAID OFF!!! *
CREACTIVE ROX! [+]

22 February 2008 (Friday)
Presentation of Bali stuff to Mr Lee and d staff.
Winnie, Fei, Cs, Boon and me presented...YAY! glad it's over ade... :D
But i think it was good la! ;p (syiok sendiri..sorry! )

With love,
Jade
Saturday, February 23, 2008 0 comments

Make a Date With These Movies-

Catch'em if you can!

Step Up 2- The Streets


Planet B-Boy [+]


Nim's Island [+]


Fools Gold [+]


Over Her Dead body [+]


The Hottie and The Nottie [+]


With love,
Jade.
Friday, February 22, 2008 1 comments

graniph.


Joinlah beramai-ramai...

With love,
Jade.
0 comments

WARISAN IDOL-

PENANG HERITAGE IDOLS[+]
Muhammad Haji Salleh /
Chuah Thean Teng /
Uncle Sim /
Check them out! They are our HERITAGE IDOL!
WAR IS AN IDOL...warisan idol.

OUR HARD WORK IS FINALLY OUT TO SHOW THE WORLD!
(We did it in 2004/2005)

That's us, Anak-Anak Kota Georgetown in the E-Culture Xchange Programme (ECXC)
We did a lot of research on these idols.
I was in Datuk Chuah's group with Shari, Mike, Vern. Pearl was in MHS's group. All of us are suppose to research about them...interview them...and what ever.
My job was to shoot videos on Datuk Chuah and Mr Sim.

VERY, VERY TIRING
but...but....
was really FUN, an EYE-OPENER, and i LEARNT a lot from ECXC!
THANK YOU everyone! miss ya guys...

With love,
Jade
0 comments

yea, man! I'M DONE!

ok..i'm done!

off to bed!
:D

cis! must wake up at 7am...

With love,
Jade.
0 comments

BALIer~

*YAWNS*

ok..m going at 4!
waiting for it to save...
and need to do some animations summor for the photos.

I CAN DO IT!
I CAN WAKE UP too! lol...

With love,
Jade.
Wednesday, February 20, 2008 1 comments

TVCs #5

here are some interesting TVCs

Telsim + Vodafone


Celcom + Vodafone


Who is gonna pay off bush 1$ trillon deficit


mercedes benz commercial


Mercedes E-Class


AIDS Awareness "Paperdolls"


With love,
Jade
Tuesday, February 19, 2008 3 comments

Jaded.

Class today, 9-6.
Wednesday, 9-6.
PR assignment due on Friday.
Bali Ads due on Thurs, present on Friday.
Barong iPhone Ad Unplugged due on Thurs, present on Friday.



enough said.


With love,
Jade(d)
Thursday, February 14, 2008 0 comments

Photographer of the Year 2007

Overall Winner
Marta
by Andrzej Dragan (Poland)

(Great story behide it too...CHECK IT OUT!)
-----

YOUNG Photographer of the Year 2007

15 To 18 Years
Tired and Driving
by James Gallimore (UK)

-----
11 To 14 Years
Smoke Spells
by Ireland111 (US)

-----
10 Years and Under
Bubbles, Bubbles, Bubbles
by Celine Smith South Africa

(click on the photos to see the other winners'works)

WOW! all the photos are superb!
I took part in this competition too...but alar..didn't win.
NO worries! It's just for the fun of it!
At least I tried.
Here are my photos [+]

With love,
Jade.
Wednesday, February 13, 2008 0 comments

theGREATEST 4-letter-word!


Those were the days...
...but no matter what,
"Dad + Mom, WE LOVE YOU!"
- Pearl + Jade
-----
Who's your Valentine?
Your PARENTS & FAMILY?
Your BEST FRIEND?

....lol.....
or Your BOYFRIEND/GIRLFRIEND?

-----
LOVE
is just another 4-letter word.
Like me. JADE.
Special indeed.

Happy Valentines Day!

P/S: Don't just love them on V'DAY!
To me, everyday is Valentines Day!
P/P/S: LOVE yourself first! lol~

With love,
Jade.
Tuesday, February 12, 2008 0 comments

tap¬


(Sefton Cottage, Mt. Wilson, Australia 2007)

I LOVE MY THIS PHOTO!
I've printed it out, framed it and viola! It's in my room!!!


With love,
Jade.
0 comments

stand + stare¬


(Sydney Opera House, Australia 2007.)

Today, I have nothing to do.
So I sit + stare...(*ahem instead of standing)
...AND
I've created a new account[+] in Digital Camera Magazine [+]

With love,
Jade.

Monday, February 11, 2008 0 comments

How Not To Get Your Ass Kicked-


How Not To Get Your Ass Kicked
1. Obey the law
2. Use common sense
3. Stop immediately
4. Turn that shit off
5. Be polite
6. Shut the f*ck up
7. Get a white friend
8. Don't ride with a mad woman

LOL!!!
With love,
Jade.

0 comments

You are so gonna love these!

Volkswage Iroc


[+]

This car is so nice!
-----

theBattery.

Revolution Rechargeable Usb Battery [+]
-----
WildCHARGER!


[+]

CHECK THEM OUT!!!

With love,
Jade.

2 comments

Mitsubishi and ME!

Mitsubishi Impression-Gallery [+]
-2002-

Grand Prix winners of ASIA with the wheel we drew.

-2004-
Makihiko Kumekawa came to Penang, Malaysia to interview me on the Grand Prix award for the Monthly Mitsubishi (September 2004 issue). LOL... Cover Girl!-
He is a professional photojournalist who was appointed to interview all the Asian winners.
Yupe! He travels around! and I LOVE HIS JOB!
He is my inspirator!
His photos are AWESOME!
I remembered him bringing his SLR, all his lenses and his camera tools....and oh ya! HIS FLIMS!!! For just a 2 page article on me, myArt, myFamily, mySchool, myLife and myPenang, he took around 15 rolls of flims!
(at that time I was like OMG!!! damn a lot la!!!)
WHOA! damn hebat la!
That day, in school, I was like a *celebrity*...(lol...true~) That day pula, I dunno why but I was like super busy with other stuff, had to finish my kerja kayu then he came and took photos pula...so just look at the photos... I look damn messy... ;p
+on the cover, beside me is my best friend, Chiew Nyen. I pulled her in front if not everyone wants to stand beside me ...lol..everyone wants to be in the photo...LOL!

OK, about the 'wheel' we drew, both Nasreen (Brunei winner) and I combine a drawing. We drew a globe like tree with people around it. :D
The word "Apa Khabar?" was written in 2002 when I was at the Mitsubishi Festival of Asian Children Arts in Japan. (everyone had to write their own greetings)










Another thing which Maki told me was,
"There's always a reason to meet the person you're meeting."
~something like that la~
anyway, I STRONGLY AGREE!

Thank You MAKI!

With love,
Jade.
 
;